REGULAMIN KONKURSU

ARISS- Amatorskie Radio na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej ISS.

1. ZASADY OGÓLNE

· Organizatorem konkursu są trzy szkoły

- GIMNAZJUM PUBLICZNE W BUCZKU: ul.Szkolna 3, 98-113 Buczek

 

- ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZELOWIE: ul. Kilińskiego 40, 97-425 Zelów

 

- I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŁASKU: ul. Mickiewcza 1, 98-100 Łask

oraz SEKCJA ŁĄCZNOŚCI TOWARZYSTWA SPORTU I REKREACJI „JUPITER” przy Elektrowni Bełchatów.

 

Konkurs adresowany jest do uczniów wyżej wymienionych trzech szkół oraz uczących się dzieci członków Sekcji Łączności Towarzystwa Sportu i Rekreacji „Jupiter” przy Elektrowni Bełchatów.

 

· Termin dostarczenia prac - 27.10.2017r. (piątek do godziny 10:00)

 

· Sposób dostarczania prac konkursowych – na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

· Dostarczenie pracy na konkurs oznacza akceptację warunków podanych w zamieszczonym regulaminie.

2. CELE KONKURSU

· Zaprojektowanie logo związanego z bezpośrednią łącznością radiową w ramach projektu ARISS realizowanego wspólnie przez trzy  szkoły oraz krótkofalowców.

· Rozbudzenie zainteresowań uczniów tematyką astronomii, astrofizyki i krótkofalarstwa.

· Kształtowanie zdolności plastycznych i informatycznych.

· Zaangażowanie młodzieży w działalność twórczą oraz poznania zasad organizowania wydarzeń popularno-naukowych.

3. WARUNKI KONKURSU

· Logo może zawierać: nazwy lub skróty organizatorów konkursu, nazwę ARISS oraz dowolny element powiązany z astronomią, krótkofalarstwem bądź sztucznymi satelitami. Tematyka logo powinna ogólnie nawiązywać do charakteru łączności ARISS i jej bezpośrednią łącznością radiową Ziemia(szkoła) – ISS.

· Wskazane jest, aby stylistyka graficzna logo nawiązywała do znaków graficznych używanych w astronautyce (np. misji kosmicznych, projektów kosmicznych etc.).

· Logo powinno być wykonane tak, aby można umieścić je: na banerach, koszulkach i innych elementach. Powinno zawierać możliwie mało kolorów, bez cieniowania i przechodzenia barwy w barwę (bez gradientów).

· Technika prac – logo wykonane w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów graficznych, pliki w ogólnych formatach graficznych (najlepiej wektorowych) np: gif,bmp, jpg, png, cdr.

· Kształt logo dowolny.

· Rozmiar logo musi korelować z czytelnością i przejrzystością.

· Praca może być opracowaniem indywidualnym lub zespołowym (dwuosobowym), lecz każdy uczestnik/zespół konkursu może złożyć tylko jeden projekt logo.

· Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przetwarzania i wykorzystania publicznego prac konkursowych.

· Wybrany projekt przechodzi na własność Organizatora, a w przypadku pozostałych prac, Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania nadesłanych projektów oraz imienia, nazwiska, nazwy szkoły lub znaku krótkofalarskiego rodzica (w przypadku dzieci członków Sekcji Łączności TSiR „JUPITER”).

· Projekt należy przesłać na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.: i powinno zawierać propozycję graficzną logo (pliki mogą być dołączone w kilku formatach),  dane osobowe autora/autorów (imię i nazwisko), nazwa szkoły lub znak krótkofalarski rodzica, telefon kontaktowy.

4. KOMISJA KONKURSOWAprzy ocenie pracy weźmie pod uwagę:

 

1. Zbieżność z tematem konkursu.

2. Estetykę i trud włożony w wykonanie pracy konkursowej.

3. Pomysłowość i oryginalność.

4. Prace, które dotrą po terminie, nie wezmą udziału w konkursie.

5. Prace oceniać będzie jury złożone z 2 przedstawicieli z każdej ze szkół i Sekcji Łączności.

6. Ponieważ zwycięża tylko jeden projekt, Komisja zastrzega sobie prawo do wyróżnienia wybranych prac.

5. TERMINARZ

· Termin dostarczania prac mija 27.10.2017r. (piątek do godziny 10:00.)

· Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej każdej ze szkół oraz stronie i fanpage’u projektu ARISS do 06.11.2017r.

· Uczestnicy konkursu o wynikach zostaną powiadomieni przez organizatora konkursu telefonicznie i mailowo.

· UROCZYSTE WRĘCZENIE NAGRÓD odbędzie podczas łączności radiowej z Międzynarodową Stacją Kosmiczną ISS, która odbędzie w Gimnazjum Publicznym w Buczku ( luty – czerwiec 2018 r.).

W KONKURSIE PRZEWIDZIANE SĄ ATRAKCYJNE NAGRODY  !!!

 

Autor/autorzy zwycięskiego oraz wyróżnionych projektów, mogą liczyć na dodatkowe przywileje, w tym na dołączenie do zespołu organizującego „ARISS – Buczek-Zelów-Łask”.

Aktualności


Dzisiaj jest: Piątek
29 Marca 2024
Imieniny obchodzą
Cyryl, Czcirad, Eustachy, Eustachiusz,
Ostap, Wiktoryn

Do końca roku zostało 278 dni.
Zodiak: Baran

Zapytania ofertowe

Losy absolwentów

Do pobrania

Nasze zdjęcia

Content